Back on the dancefloor

Hey!

Idag har det varit en till lång dag i skolan och väldigt mycket läsning. Med trötta ögon och tung väska traskade jag hem för att första gången på nästan en månad gå till gymmet. Kändes riktigt bra, jag har inte haft någon halsont eller annan förkylning på två/tre dagar nu så äntligen kunde jag träna. Det blev ett funk pass och det är sjukt kul men kondisen har ju definitivt totalt försvunnit. Jag fattar inte heller hur alla personer som leder alla pass ser så sjukt bra ut när de gör alla rörelser? När jag tittar mig själv i spegeln vill jag inget annat än att titta bort, så länge känslan finns där så får det vara bra. Dom är himla duktiga och jag känner mig helt klart avundsjuk.

Ett hett filmtips för den som gillar dans och inte har sett den är "Step up 2" dock tror jag att många redan sett den, men se den igen. Galet bra film!


Sista dansen går inte av för hackor...


Time for bed,


Toodles

Kommentarer
Postat av: hanna

and we like u back on the dancefloor =)

2009-04-03 @ 08:39:08
URL: http://hannawekell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0