Gucci Gucci Gucci

I fredags var det inte bara sorgligt, jag fick ju hem Gucci. Hon är det sötaste som går på fyra ben. Hon har varit ganska blyg i början men nu beter hon sig som en hund och går efter mig överallt i lägenheten och hon leker för fullt. Jag misstänker att jag kommer få kasta mycket möss och bollar närmsta tiden. =)

 
 

Fredagskvällen var jätte mysig, jag och Amanda tittade på film och mös med Gucci. Det var en superkväll!
Igår var också en lyckad dag. Jag och Amanda gick och tränade streetdance med mycke höftrörelser som vi sedan showade off på kvällen. Hanna kom och mötte oss på Ica för att handla middag och det blev en till super kväll med vin och godaste kycklingsalladen någonsin. Plus maten var ju sällskapet oslagbart. Precis efter avslutad middag när man minst anar det kom Peter, Phil och Ervin och livade upp stället och en halvtimme senare kom nästa pack med människor. Det blev en trevlig förfest helt plötsligt som sedan slutade på Corona när vi egentligen planerat att gå till ett annat ställe. Hur som helst, det var en kul kväll.

Idag har jag bara lekt och myst med Gucci. Vi har kollat på sex and the city och det verkar som det är Guccis nya favoritserie då hon var djupt inne handlingen. Hon hörde även sitt namn lite då och då...


Nu måste jag ta hand om tvätt, vi hörs imorgon. Sov gott!


Toodles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0