Passfoton?

Idag måndag, tillbaka i skolan men ångest över kommande arbeten...allt är som vanligt vill säga!
Vi hade föreläsning imorse med en ny lärare...intressant att ha någon annan föreläsare för en gångs skull, lite humor hade han också, eller han fick oss att skratta i alla fall.

Efter föreläsningen skyndade jag mig iväg hem för att hämra pass. Ett nudelpaket senare åkte jag iväg till polisen för att göra ett nytt internationellt ID-kort som man kan resa på inom EU. Efter 20 minuters gång och ett sammanbrott för att jag gick vilse ringde jag mamma och hon fick vägleda mig fram till entrén. Väl framme möttes jag av noll kö vilket överraskade mig glatt MEN vad är det med dessa fotomaskiner? Jag var tvugnen att ta om min bild för den första passade sig inte för damen bakom kassan. Det är HELT omöjligt att se proper ut bakom den där kameran och jag undrar varför? Jag kommer aldrig komma in på krogen med det där kortet, Madde 12 år vill komma in krogen???? Icke!!!


Well well, nu är det dags för lite studier....igen!!! Hade inte sagt nej till att åka skidor istället:
 
 


Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0