Snö + april = what???

Vad är det som händer? Det bara snöar och snöar medan alla i Stockholm får använda solglasögon och vårjackor. Detta är inte helt okej kan jag känna. Vi som hade våren på gång, det var så nära men nu är det så långt bort igen. Orättvist!


Anyway, idag var det skola imorse. Ett kärt återseende av basgruppen, väldigt effektiva var vi också. Sedan har jag och Julia spånat ämne för B uppsats och lekt med Gucci. Efter detta blev det lite golfträning på Iksu men Amanda, helt klart ring rostigt men det ska bli ändring på det.
Ikväll är det packning som gäller för imorgon åker jag hem till kära Sthlm och det ska bli såå skönt att komma bort lite men jag kommer sakna min lilla Gucciiiii. Tur att hon får Amanda som extra matte ett tag =).


Nä nu måste jag sätta lite fart och plocka fram allt som ska med.


Later,


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0