Sthlm

Nu är jag tillbaka i sthlm och resan gick väldigt smidigt hem, jag hade dock kunnat tänka mig att stanna lite längre i Åre.
Det har varit en härlig semster och vi har haft ganska bra väder också vilket var underbart. På påskafton var det strålande sol och jätte varmt så det blev solning på toppen, följd av afterski på Fjällgården med Gudmor och Martina och Petra. Vi blev sedan bjudna till påskbufé som var otroligt mysigt hemma hos Gudmor med familj i Björnen.

Igår fick jag nya skidor och dom var grymma, sjukt rolig åkning och en bra avslutning. Jag har haft samma skidor i nästan 7 år och dom var alldeles för korta så detta var en befrielse.
Det blev en till middag på "Broken" igår, lika gott som alltid och sen hade jag en liten reunion med Marre som jag inte träffat sedan studenten, ett kärt återseende. Det blev dock ingen utgång för min del.

Nu ska jag snart iväg hem till pappa och äta middag och höra hur dom har haft det i Frankrike.

Ciao ciao, ha en bra kväll!


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0