Stockholm next

Då var det dags att flyga hem igen, och imorgon bär det av till Berlin =)

Jag hoppas verkligen att vädret är med oss som det har varit här i Umeå senaste dagarna. Igår blev det lunch utanför skolan där det spelades musik och bjöds på kaffe och glass. Gissa vem som tog sista glassen?? haha Moi =D

Idag blev det lunch på balkongen med Julia och solen. Det blev glass även idag, dock ingen gratis men det var helt klart värt det. Nu är jag mitt uppe i sista packningen och jag har aldrig haft så lite packning tror jag. Här ska det finnas plats för eventuellt nya skor, och då pratar vi inte ett par...

Well well, njut av solen folk för vi vet aldrig när vi får se den igen i detta land =) Kanske dags för en glass också??



Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0