Två dagar kvar...

Nu är det helt plötsligt bara två dagar kvar tills jag och my dear friend Debbie åker till Berlin =D

Detta är helt sjukt, det känns som det var igår vi bokade resan och nu är den här. Jag har inte ens hunnit packa upp allt från Åre och nu måste jag packa ner igen. Detta är inget moment jag tycker är roligt...men det ska däremot bli underbart med en Girlsweekend i Berlin.


En sak som är säker är att det kommer bli shopping, vårkläder, pumps, fotografering, utekvällar med bäst av allt: Kvalitetstid med min käraste vän som jag inte hinner träffa allt för mycket med tanke på att jag flyttat ifrån henne och Sthlm.


Girlsweekend here we come =D =D

Detta är vår första onsdagsutgång för länge länge sedan men nästan det enda kortet med oss båda på samma bild...
Det ska helt klart bli ändring på det!!!



Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0