Umeå report

Hej hej, förlåt för dålig uppdatering.

Det har varit plugg, plugg och plugg sen jag kom tillbaka hem till Umeå. Jag och Julia har spenderat minst 12 timmar per dag med varanda och vi har visserligen inte bara pluggat men ändå.
Igår hade jag, Julia och Gucci myskväll med film och massa godsaker. Vi bakade pizza till middag, eller Julia gjorde det mesta medan jag satt vid datorn =)

I tisdags när jag fortfarande var i Stockholm var jag på Annas studentskiva som ledde till att jag och Elina gick som Paris Hilton och Nicole Richie. Anna själv var en kossa =D. Det var rolig skiva och dessutom kul att träffa massa vänner som jag inte träffat på länge.

Pokerface-posen, Isaksson fular sig, ola fular sig, jag och Anna posar hårt =)

 




Ikväll har jag och Peter ätit middag och det var riktigt gott. Vi hade även Pavey på besök, något som varken Gucci eller Pavey tyckte var en hit. Pavey skrämmde livet ur Gucci så hon råkade glömma att gå till toaletten utan det hände istället en olycka på golvet. Pavey gick sedan nöjd därifrån för att visa sin stolthet. Stackars lilla Gucci fick ta sig en oönskad dusch, jag tror inte att detta var den lördagskväll som Gucci hade planerad. Vi tittade även på film, vilket var trevligt.
Det blev helt enkelt en lugn helg denna helg med tanke på skolarbeten som behöver göras.

Det bästa överraskningen idag var helt klar när jag fick oväntat besök från Clara som jag inte träffat sedan jag jobbade i Grekland 2007. =) =) =) Underbart kul att se hennes glada ansikte igen!

Nu ska jag sova för att imorgon mötas av mer plugg.

Sov gott och dröm sött

Toodles!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0