Update Åre

Hello friends!

Hoppas ni har en strålande påsk och äter mycket godis. 

Jag har inte haft någon tillgång till internet förrän nu därav min frånvaro. Vi kom upp igår förmiddags efter en riktig traumatisk upplevelse på Arlanda. Det var maximal kaos och en lång lång lång lång kö av arga svenskar, ni kan ju föreställa er själva att detta inte var en plats jag ville befinna mig på. När vi var halvvägs i kön boardades vårt plan och vi hade inte checkat in bagaget ännu, så det hela slutade med att vi fick tränga oss och sedan köra en ordentlig löpning till planet. Vi skulle ju igenom säkerhetskontrollen också och en tjej som jobbade frågade mig om jag hade några vätskor i väskan och jag säger nej, och går vidare. På andra sidan av kontrollen kommer hon tillbaka och håller upp min nästan fulla festisflaska och sa: Du får inte ta med några vätskor...       Bra Madde!!!!!!


Vi kom med planet i alla fall och vi fick några härliga åk på eftermiddagen. Det var dock väldigt uppåkt men det var kul ändå. Middagen spenderades på min favorit restaurang i hela Åre nämligen "Broken", galet gott! Idag har det varit sol nästan hela dagen och det var super bra åkning i morse men sen på eftermiddagen var det kaos och massa pucklar. Mjölksyra? Check! =)
Vi bestämde oss för att gå på afterskin på vårt hotell då bland annat markoolio uppträdde och det var bra drag. 
Nu kom vi precis tillbaka från jacuzzin och bastuvärlden. Det var helt underbart och det var sjukt varmt i jacuzzin precis som det ska vara. I like it here!


Vi har bokning på Werséns kl 9 för att äta täljstensbiff, ytterligare en kanon middag kommer det bli. Det har alltid varit riktigt bra på denna restaurang, så detta är ett hett tips för den som ska till Åre någon gång i framtiden.
Nu måste jag göra mig klar, ha en bra långfredag.



Toodles
  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Maddie, åk lite för mig också:)

Jag var i backen igår, men vädret är inget vidare.

2009-04-11 @ 10:42:40
URL: http://sannaohrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0