Valborg

G'day mates!


Idag är det toppen väder och vi ska nu i eftermiddag ut i parken och grilla och dricka rosé. =)
Det kommer sedan troligtvis följas av en utgång senare på kvällen, jag tror det kommer bli en nice eftermiddag helt enkelt.

Idag har jag fått ner Pavey eftersom Peter begav sig ner till Sthlm och Pavey och Gucci har nu blivit bra buddies så dom har kul. Så kul så att allt i min lägenhet helt plötsligt förvandlades till leksaker...vet inte om det är helt okej!

Jag har även tagit en sväng till Polisen för att hämta ut mitt leg, det värsta är att bilden var mycket mycket mycket värre än vad jag förväntat mig...hemskt!!!!
 

Frågan är, vad hände här egentligen?


Ja ja nu ska jag iväg, ha en bra kväll...cause I will =D


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0