Vem hade anat?

Nu är jag i Stockholm och det är lika härligt att komma hem varje gång. Jag fick hämtning av mamma från flygplatsen igår som sedan tog mig till norrmalmstorg för att äta middag med mammas kollegor. Det var god mat och härlig pubstämning men vem hade anat att mammas kollegor hade så mycket att säga? Det var nästan på samma nivå som vårt gäng i umeå, fast det är faktiskt ingen som kan slå vårt gäng i snack. But I'm telling you, this was close!

 

Snåla med dricka var dom inte heller, det var kul i alla fall och de var trevliga.
Det blev sedan läggdags direkt när vi kom hem då jag var lagom trött.
Idag har jag tittat på alla gamla filmer på mig och mina hästar. Alla tävlingar jag har ridit och provridit hästar osv. Nostalgi på hög nivå. Snart ska jag bege mig in till stan och sen ikväll blir det reunion middag med Elina, Debbie och Rosévinet. Can't wait =D


Have to go, have a nice day =)         Tunnelbanan here i come...


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0