Jag får komma hem igen...

Äntligen får jag komma hem till lägenheten i sjöstaden igen. Efter det att min bror insjuknade och kanske fick svininfluensan har jag varit portad från lägenheten p.g a. smittrisk. Jag har därmed gömt mig på landställena och hemma hos pappa, men idag får jag komma hem. 

Igår spelade jag och pappa en runda golf, vilket var väldigt kul. Vi spelade korthålsbanan på Bromma golf och det var bra träning ska jag säga. Dock har jag fått spela med Peters klubbor hela sommaren då mina står kvar uppe i Umeå. Det är iofs lika bra det eftersom jag kommer behöva ligga i hårdträning inför golfveckan i Marbella som vi åker till i höst. 


 
Vi får hoppas att det går lika bra som senaste gången vi var där :)


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0