Not an endless summer

Nu har jag kommit tillbaka till internetsäkra områden och kan därmed blogga lite mer regelbundet.

Den börjar närma sig sitt slut...
Jag hade hoppats på en sommar utan slut men det kanske var lite att ta i. 

Det har dock sammanfattningsvis varit en mycket rolig och händelserik sommar, fylld med alla möjliga typer av aktiviteter.
Jag kom hem i lördags från en vecka tillsammans med Debbie på mina landställen. Vi spenderade dagarna ute på Husarö och Ingarö med att läsa och titta på filmer. Det var en lugn vecka men en av de skönaste på väldigt länge. 
Frankrike får också högsta betyg. Det var jätte skönt att spendera åtminstone 10 dagar i bara värme och sol. 

 

Nu väntar två veckor med blandat innehåll innan jag åker tillbaka till Umeå. 
Igår lördagskväll var jag supporter åt pappa och farbror Robban på midnattsloppet. De båda fick väldigt bra resultat i mina ögon. Igår var vi och tränade golf på Bromma Golf och kvällen gick åt till att titta på friidrott.



Om det inte regnar ikväll blir det lite golf med pappa annars blir det nog bio eller liknande.
Nu ska jag äta lunch,

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0