Äntligen över...

Idag fick jag ytterligare en förtjänad vuxenpoäng. Körkortet är äntligen avklarat!
Jag har precis avslutat en middag med Peter för att fira lite och jag måste säga att jag inte riktigt har fattat det ännu men vilken lättnad. Det känns helt underbart att det äntligen är över. 
Morgonen började med teoriprov som jag inte kände mig 100% förberedd på men det gick vägen och jag åkte hem, drack lite red bull för att vara säker på att inte somna under uppkörningen. Körningen flöt på väldigt bra och det kändes ganska enkelt så slutet gott allting gott. 
Ja ja, nu ska jag plugga lite innan jag äntligen ska försöka sova en hel natt utan att vakna av att jag i drömmen kuggar uppkörningen. 
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Petra

Bra jobbat gumman!

2009-12-04 @ 13:20:45
Postat av: Maddie

Tack sweetie :D

2009-12-04 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0