Back in Umeå!

Igår kom jag tillbaka till Umeå efter en skön helg hemma i Sthlm. Dagarna fylldes med shopping, gott sällskap, Stockholm horse show och goda middagar. 
I fredags hade jag och Debbie vår egen pubrunda som gick ut på att gå till barer vi normalt aldrig skulle gå till. Reglerna sade också att det var varannan bar som dök upp vi skulle gå in på, vi följde inte riktigt den regeln men ungefär. Det var en väldigt lyckad kväll. Lördagen spenderades på NK med Petra och kvällen på Horse show. Söndagen var också horse show och sen middag hemma hos pappsen. 
Nu är det körkortsteori som gäller för hela slanten, sedan följt av skola. Det är sista veckan på detta moment vilket känns skönt. Då kan jag använda kommande helg till annat än plugg med gott samvete. 
Nu måste jag snart sova lite, det är en viktig dag i morgon.
Sov gott, 
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0