Hunting for christmas

Jag hade den i oktober men sen tog någon den ifrån mig... julstämningen... vart tog den vägen?
Jag älskar julen och tycker att det är en väldigt mysig tid på året och jag brukar därmed vara tidig med att lyssna på julmusik och så vidare. I år hade jag den men sen försvann den men nu har jag fått nog och vill ha tillbaka stämningen. Jag har då börjat mitt projekt med att sätta julmusiken på repeat och tagit fram de få julsaker jag äger och börjat pynta :) 
Här är mitt resultat:
Har man ingen gran får man använda de växter man har...
Eftersom jag gillar skor, använder jag också gärna skor istället för traditionella julkulor. Dock tyckte jag att denna svarta med guld på passade sig fint i palmen med skorna. Jag inhandlade detta julgranspynt på Harrods förra året och jag hade faktiskt glömt bort att jag hade dem men de låg gömda bland alla andra julsaker. 
Nu ska jag fortsätta min jakt på julstämningen...
Toodles!

Kommentarer
Postat av: Yvonne Wigren

Fint Maddis :-) Jag hade också glömt bort det julpyntet..... men det kan bero på att det var augusti när vi handlade det ;-)

2009-12-14 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0