Luciaglöggen blev Luciaölen

Jag är tillbaka i Umeå efter en vistelse i Malmö. Igår åkte jag tillbaka och mellanlandade på Arlanda i några timmar. Jag letade efter glögg men fick ingen respons på det och fick då istället sätta mig på O'Learys och titta på fotboll och ta en öl. Det var inte helt fel det heller faktiskt, inte så mycket Luciastämning men det fick duga. 
Nu rullar det på med skola denna vecka, sen bär det av mot Stockholm igen på fredag och då kära vänner checkar jag ut för jullov. Ska bli så otroligt skönt måste jag säga. Träffa alla vänner som spritt ut sig runt om i världen ramlar hem till holmen och firas jul kommer det att göras ordentligt kan jag tala om. 
Well well, time to pack up and make a list for what I need to pack again.
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0