Exciting =)

Om en vecka onsdag den 25 feb kommer jag hem till Stockholm igen för 5 hela dagar. Nu har det gått väldigt lång tid sen jag var hemma senast. Under hösten var jag hemma nästan varannan vecka, visserligen för att det var grejer jag var tvugnen att komma hem till men ändå.

Nu är det andra tider, men det ska bli såååå kul. Amanda, Camilla, Johanna, Maja med fler kommer vara i Stockholm samtidigt, så det finns risk för lite wild and crazy time.

Jag har precis lyckats få spotify (tack phil) och började lyssna på Hoffmaestro vilket påminner mig och sthlm sommartid, känslan är nästan oslagbar!
Idag har varit en riktig längta till sommaren dag, men jag har haft så mycket vinter nu och som det verkar kommer jag ha de fram till juni så det är tillåtet att längta efter sommaren.

Nu måste jag tillbaka till pluggandet...

Toodles

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men jag vill också till Stockholm då!

2009-02-18 @ 22:48:04
URL: http://sannaohrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0