Fabulous Friday

Fredag igen men denna gång i sthlm. Ikväll blir det en riktig Girls Night Out och jag är så taggad.
Det hela kommer börja hemma hos mig med drinkar och lollo kommer ta med sig kärleksmums istället för kladdkaka denna gång. Traditionen med att ha kladdkaka på våra förfester började i tren på gymnasiet och det håller i sig än. Sedan bär det vidare ut, vi har dock inga större planer på vart.
Så här kul hade jag och Ylva på village i onsdags:



Get excited.... =)


Igår hade jag och debbie en trevlig kväll, vi var och hängde på söder efter lunch eftersom båda hade lunchat på medborgaplatsen. Sen traskade vi in på systemet och köpte allt till idag och sen åkte vi hem till mig, för att plugg men vi kom aldrig riktigt till skott. Jag lagade min berömda pastasallad till mamma och Debbie, väldigt lyckat. Sen började vi blanda drinkar istället och kom på en egen drink som vi sedan döpte till "djink". Vår slogan blev: The only drink you wanna drink is the djink! Kommer att finnas bilder på den imorgon vill jag lova. Namnet uppstod genom att jag pratade med en stor isbit i munnen och sa då ordet drink men det lät som djink och på den vägen är det.

Nu ska jag till stan för att möta upp amanda och för att se om jag hittar den gröna kjol som jag vill ha som jag letat efter.
Vi hörs later,

Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0