Home sweet home

Äntligen är jag hemma i hemstaden igen. Det var en lättnad att få se rörelse och mycket trafik igen och inte bara ett tyst vackert vinterland. Igår kom jag hem runt halv 4 och jag behövde inte vänta länge innan jag fick besök av Debbie. Vi bokade hotell till Berlin och det känns väldigt bra att ha det klart. =D Can't wait...

På kvällen blev det sushi i kungshallarna, maten var okej inte mitt favorit sushiställe men det vägdes upp av bra sällskap. Sedan var det iväg till Ego för att träffa Ylva som jag inte träffat på ett och ett halvt år vilket var riktigt kul. Efter två timmar på ego gick vi ned til Jennifer och hennes syster som börjat jobba på Village på onsdagar, riktigt trevligt det också. Avslutande gick vi till donken för att sen åka hem.
En perfekt dag i sthlm!

Idag ska jag pallra mig till studentpalatset för att plugga. Jag kommer ha sällskap av Debbie vilket känns skönt, alltid bra att ha ett snille vid sin sida. Runt 13.00 blir det lunch någonstans på söder för en catch up med Jonas och ikväll tror jag att det blir middag på Jensens steakhouse beroende på om mami är sjuk eller inte.
Anyway, nu måste jag skynda mig iväg till SP.


Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0