Nostalgi

Good afternoon people!

Idag var det tidig uppstigning, eller för en student var det tidigt. Vi hade vårt första möte med basgruppen imorse. Det känns dom detta projekt kommer bli kul även om det var lite strävigt från början. Det var kul att arbeta med något som jag kände igen nämligen arbetsmetoden PBL, jag får tacka fryshuset som lärde mig allt om PBL under gymnasietiden. Jag fick en liten nostalgitripp, det var ju trots allt en del roliga möten på frysen.

Hur som helst, det är fredag igen och ikväll kommer det bli förfest hos mig som det verkar nu som sedan leds vidare av utgång till corona. Självklart kommer vi ikväll att titta på finalen av "På Spåret" vilket känns kul med sorgligt eftersom det är sista avsnittet.

Det ständiga problemet är ju då, what to wear??? Jag och Amanda tog en sväng förbi stan och åt lunch för att sedan frestas av reor och fina nya vårkläder men icke...studentekonomin tar emot, tyvärr!!!!!!!!!
Vi får se vad kvällens outfit blir, en sak jag är säker på är att det kommer sluta med att det är kläder över hela min lägenhet.

Anyways, nu ska jag städa lite.

Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0