Rise and shine

Hello!

Idag är det lördag och mami kommer upp i eftermiddag, ska bli så kul. Det blir första gången hon sover i min lägenhet, det brukar normal bli Peters eftersom han har en trea men denna gång blir det hos mig.
Jag ska snart gå upp till Peter för att hämta kissen Pavey som ska bo hos mig medan mamma är här. Detta innebär då att jag måste göra min lägenhet kattsäker igen, dvs plocka undan allt hon kan tänkas vilja leka med.

Igår blev det en kul kväll som vanligt. En riktigt lyckad förfest som inkluderade massa gossip talk, drinkar och snacks och även en ny grej vi prövade på igår nämligen att hoppa i min säng. Ibland glömmer man hur kul det är att vara barn. =)

Jag slog till på att använda alla ljus jag har igår, det blev väldigt cosy i lägenheten. Look for yourselfs:
 

Hur som helst, ikväll blir det melodifestivalen med mamma och Pavey.
Nu måste jag städa upp från igår.

Toodles


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha! såå sjukt att sängen höll igår asså! men fasen va kul det va =)

2009-02-21 @ 14:29:21
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0