Saturday night live

Lördag och det snöar fortfarande!

Kylan som dragit in känns sådär tycker jag, att det snöar - okej, jag menar jag har hellre snö än slask. Däremot är allt under 5 minusgrader väldigt kallt, så 10 minus som det är nu är ingen hit. Värme till Umeå tack!

Gårdagdens bowling blev väldigt lyckad även om resultatet inte blev jag som hade tänkt mig. Amanda visade sig vara väldigt skicklig med klotet och vann över mig första rundan. Andra rundan blev faktiskt oavgjord. När vi börjat klaga på träningsverk i fingrarna och avbrutna naglar gick vi in till baren istället för att ta en öl.
Vi fick sedan lite bråttom till bussen trodde vi men istället fick vi vänta 10 minuter ute i snöstorm, mindre kul! Busschuffören körde även fel så de mesta drog ut på tiden. Till slut kom vi fram till E-puben där vi möttes av en tom lokal och 10 pers i baren som väntade på o få servera dricka haha, lite misslyckat kände vi. En timme senare började lokalen fyllas i alla fall och Sophia kom o gjorde oss sällskap. Väldigt trevligt!

Idag har storstädning av lägenheten varit prio 1, sedan en sväng till stan med Sanna, Christian och Viktor för att bland annat träffa alla Umeås invånare på systemet.
Kvällens planer är lite oklara, verkar som det blir förfest hos Sanna för 175:e gången haha men först lite middag och vin. Utgång verkar troligt, dock inga bestämda planer.

Dags att fortsätta städningen...

Här är lite bilder från igår:

  
 
Amanda, Bowlingstar =) 



Toodles,
Maddie


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni är snygga när ni bowlar!

Kom hit snart så kör vi igång:)

2009-02-07 @ 16:42:45
URL: http://sannaohrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0