Shoes are a girls best friend!!

Sitter och väntar på att mamma ska komma och började kolla på skor vilket var en dum idé med tanke på att jag vill ha så många av de jag hittat.
Dessa snygga från Report Signature skulle göra sig fint i samlingen.

Colin Stuart:


Colin Stuart hade även typ 20 par jag skulle kunna tänka mig att köpa, både sandaler och pumps. Det värsta är att oavsett vilka pumps eller sandaler jag köper kommer jag inte kunna använda i Umeå eftersom vintern pågår till juni här. Däremot kanske blir några vändor till stockholm under våren så då blir det perfekt att ha lite nya fräscha skor med sig. Plus att man verkligen aldrig kan få för många skor och där med basta....

Kommentarer
Postat av: Debbie

ju fler skor, desto mindre sliter man ut alla. Dvs, att de håller längre. Vilket självklart måste vara prioritet nummer ett. Det gäller att handla fler skor än skor som går sönder. Logiskt va? :D XX

2009-02-22 @ 01:32:45
Postat av: Magda

Att vintern håller på ända till Juni här uppe var kanske att överdriva lite.. :P

2009-02-22 @ 02:10:41
URL: http://magdalenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0