Shopping vs båtmässa

Super saturday har det varit idag. Det började med att vi kom hem 5 imorse från en en riktigt bra utgång på sturecompaniet. Tanken var att träffa Amanda och Hanna men när vi väl kom in träffade vi dem aldrig. Men jag och Debbie dansade på och drack riktig goda drinkar. Runt halv 3 gick därifrån och mötte på vägen två schweizare som vi hade sällskap med och vår tanke var att gå till village men vi alla var så hungriga så vi gick till donken istället och tränade franska med dessa män. Mycket trevligt med lite internationellt sällskap så där på lördags morgonen.

Hur som helst imorse gick vi upp och Debbie åkte till jobbet och jag och mami åkte till nacka forum för att genomgå en shoppingrunda. Väldigt lyckad ska jag säga och vi hade sällskap av mammas arbetskollega och hennes dotter. Shoppinghysterin tog fart och ingen finanskris kunde anas.

Efter en goc lunch och lite mer shopping tog vi oss vidare till ävlsjömässan för att gå på båtmässan. Min favorithändelse varje februari. Självklart hittade jag en drömbåt som jag kommer drömma om från märket Monterey. Jag träffade även på min gamla chef Per från Navigare Yachting som jag jobbade för i Grekland, en trevlig överraskning. :)

Nu är det dags för en lugn myskväll hemma. Jag lägger upp bilder på shoppingen senare.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0