Summer dreaming

Jag har suttit och suktat efter fina bikinisar och längtat till sommarn. Elina och Sofia som är i USA har fått i uppdrag att köpa med saker till mig och Debbie så vi slipper betala frakt =)

Jag har hittat några olika bikinisar först och främst från Victoria's Secret med tanke på deras stora utbud. Elina ska ut och se om de finns i butiken, så det är bara hoppas. Här två jag hittade..
  

Längtar såå mycket till lägenheten i Frankrike och sommaren överhuvudtaget.

För att jag ska våga visa mig i mina förhoppningsvis blivande bikinisar måste jag byta om till gymkläderna nu, det är dags o gå till gymmet me Amanda o köra funk och core.

Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0