Sunshine in Umeå

Vilken härlig dag det har varit idag, strålande sol, några minusgrader och massor med snö d.v.s. helt perfekt!

Morgonen började med att jag fick kasta mig iväg till skolan på två minuter då jag hade ställt fel mobil på alarm och den mobilens klocka visade 18.35 när den egentligen var 10.05, men jag lyckades hinna till föreläsningen precis till 10.15 efter en ordentlig löpning.

Det blev lunch med Amanda i skolan men det tog oss längre tid att hitta någonstans att sitta än att äta själva lunchen. Vad är det med att alla måste äta exakt samtidigt?

Efter lunchen blev det en härlig promenad ner till stan där vi hade en del ärenden att utför på bland annat Claes Ohlsson, vilket ställe det är egentligen. De har allt och till bra priser, jag vet inte hur mycket småsaker jag har handlat där till väldigt bra priser. Idag var jag på jakt efter betongkrokar och hitta en låda med massa bra krokar för 39:-...Fynd!!!

Vi gick också och suktade efter lite vårkläder men studentbudgeten säger nej till kläder. Plus att både jag och Amanda längtar hem till butikerna i Sthlm där det finns mer utbud än här...

Ikväll blir det "punch out" pass på gymmet med Julia, vi hoppas på att köra slut på varann och få maximal träningsvärk imorrn. När jag kommer hem sen ska jag spana in nya The City avsnittet, ska bli intressant att se vad Oliva har att säga till Whitney i detta avsnitt.

Imorgon ska jag ner till frissan och klippa mig. Har hittat ett bra ställe här uppe som fått ta över min frisör som jag hade i sthlm. "Clip" heter det och de har väldigt bra service, vi får hur stor förändringen blir imorgon.

Nu är det dags att bege mig till gymmet,

Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0