TGIF - Thank God It's Friday

Fredag igen, denna vecka har gått läskigt fort. Timmarna gick åt till att läsa in all litteratur till det kommande seminariumet som äger rum på mångag.

Dagen hitills har varit lärorik och handlat mest om orientalism och feminism inom science fiction. Credit till mig och Magda som gjorde en bra insats till våran presentation. =)

Om några minuter börjar The Hills som ofta brukar ta min tid under 17.00-18.00 men eftersom jag redan sett alla avsnitt mer än 3 gånger vet jag inte om jag kanske borde offra min tid till att städa istället...we'll see

Kvällen kommer att spenderas i en bowlinghall för att försöka slå Amanda och Sanna i min favorit sport för att sedan tralla vidare till E-puben för en lagom chill kväll med gott sällskap.

Det är hög tid att börja ladda och mjuka upp musklerna inför bowlingen nu så enough for this time!

Tjingeling
/M

Kommentarer
Postat av: Sanna

Maddie my little darling!:)

2009-02-06 @ 17:13:51
URL: http://sannaohrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0