The Secrets Of A Shopaholic

Den som inte har läst Shopaholic serien skriven av Sophie Kinsella har verkligen gått miste om många skratt. Det är en serie böcker där man får följa tjejen Rebecca som har seriösa problem med shopping, eller snarare ekonomin än själva shoppingen.

Jag kan knappt vänta på filmen som precis släppts i USA. Jag har precis sett trailern och jag känner att denna film är helt klart ett måste.

Jag kan inte fatta att det redan är torsdagkväll och imorrn är det helg igen. Veckorna just nu går nästan lite för fort, jag hinner knappt med att tänka tanken helg innan den är här igen. Denna helg kommer mamma upp och hälsar på, det ska bli väldigt kul. Tydligen har jag inget val på lördag än att titta på melodifestivalen vilket känns sådär, jag är inget big fan av uttagningarna men tittar gärna på finalen.

Hur som helst med mamma kommer även en av mina julklappar som jag väntat på nämligen en ring från Thomas Sabo. Det var min kära bror som gav den till mig men det var fel storlek. Vi fick beställa om den och nu har den äntligen kommit, lycka!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Riktigt snygg ring!

2009-02-19 @ 21:20:47
URL: http://sannaohrn.blogg.se/
Postat av: Maddie

Tack sannish =)

2009-02-19 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0