Oh happy day...

En väldigt seg söndag blev det igår och inga andra ursäkter än att det blev en hård utgång i lördags.
Det började bra hos sanna där alla sjöng o dansade för fulla krafter (som vanligt vill säga). Efter detta begav vi oss ut i 20 minus för att gå till bussen, ingen rolig erfarenhet. Jag och Christian fick för oss att helt plötsligt ändra våra planer och gå till e-puben istället för att åka in till stan. Det var väldigt lyckat beslut då det var väldigt roligt på e-puben men jag lessnade runt 1 och begav mig hemåt istället.

Som sagt gårdagen var väldigt seg och jag spenderade mesta delen av dagen framför tv:n och jag upptäckte då en serie som jag endast kollat på i 10 minuter förut nämligen Dirty, Sexy, Money så jag har börjat kolla från början på surfthechannel.com...För den som gillar Darlings check it out!

Senare på kvällen gick jag till min underbara bror som hade lagat middag åt oss med förätt, varmrätt o efterätt...seriöst kan man ha en bättre bror? Jag tog med mig en vinare och det blev en riktigt bra avslutning på dagen plus att vi sedan kollade på Disney klassikern Aristocats, vilken underbar film.

Idag måndag, tillbaks till skolan och det var dags för seminarium. Jag och Magda gick igenom våran presentation och som vanligt var jag nervös och tänkte att vi hade för lite information men det gick ju bra tillslut. Skönt att ha det bakom sig..

Jag ska ikväll bara ha en lugn kväll, måndagar är en gymfri dag och jag ser mig själv stå o slåss med stekpannan för att göra några matlådor för vecka, mindre exalterande men ekonomiskt.
Önskar att jag hade en kock som gjorde denna syssla åt mig, så alla frivilliga är välkomna =)

Nu måste jag följa upp Dirty sexy money...kan luta åt ett maraton med denna serie

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0