Plugg i hemmet

Hello people!

Måndagkväll och det har varit en dag bestående av plugg, plugg, chokladbollar och lite mer plugg.
Det var samling hos mig vid 10 imorse och sen var det plugg för hela slanten. Vi tog lunch paus som också ledde till att Julia bakade chokladbollar åt oss, väldigt uppskattat. =) Vi pluggade vidare och kom på att det var väldigt roligt att pröva alla effekter man kan ha i powerpoint. Sanna fick även den briljanta idéen att vi skulle ta kort på oss alla i gruppen och ha en bild på oss själva som avslutning på powerpoint presentationen.... här är resultatet:
 Vilka skönheter haha =) Lite extra reklam för Mac kan jag känna...
Vi gjorde sedan kväll och Hanna och Amanda tog plats i köket och agerade kockar, väldigt lyckad avslutning på dagen.


Det var ännu en lyckad helg i Umeå denna helg. Fredagkvällen tog plats hos Viktor då Patrik hade lagat Paella och maten följdes sedan av "På Spåret". Den nya trenden i gänget är allmänbildning och På Spåret har blivit the one and only tv-show. Tack Patrik för maten och Viktor för kunskapen om Johannesburg!
Vi gick sedan vidare till e-puben som har blivit det givna utestället för oss eftersom det är det mest ekonomiska. För min del blev det sen "efterfest" som innebar lövbiff med makaroner hemma hos brosan som jag och Alex lyckades göra riktigt bra.

I lördags tog jag mig ut till Umedalen till Amanda. Det var toppen väder så jag tog med mig systemkameran och vi gick en lång promenad och tog vinterbilder som först bestod av fridfull natur tills Amanda fick chansen att hoppa från en bänk och showa lite så bilderna övergick till Amandas Top Model bilder istället. =D
Även denna kväll hittade vi oss själva dansandes på e-puben till liveband men även min bror och Alex musik eftersom de två var dj's. En superkväll med gott sällskap...

Söndagen spenderade jag hemma då jag vaknade upp utan röst. Det blev städning på hög nivå och allmänt lugnt hemma. Senare på kvällen blev det söndagsmiddag hos brodern och det var även besök från Ervin. God mat och underhållande sällskap gjorde min kväll.


Imorgon är det seminarium och vi ska få visa upp våran fina Powerpoint and i guess that's it for now...

Toodles
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0