090701

Då var det Juli igen...jag orkar inte att tiden går så fort, det är helt omöjligt att förstå att det var ett år sen jag åkte till Holland och jobbade, känns som det var för någon månad sen. 

Jag kommer hem om två dagar, så passa på och njut av lugnet i Sverige för det varar inte länge till. Idag hade jag en halvdag på jobbet för att hinna fixa lite saker innan jag åker hem. Irena var ledig idag från sin sommarskola hon jobbar i just nu så vi passade på att luncha och shoppa lite. Väldigt trevligt och som vanligt hittade vi hela tiden saker att skratta åt och oj vad vi prutade på bra idag, we were on fire! (om man läser den senaste meningen fort kan man väldigt lätt läsa fel och direkt koppla det till att maten vi åt till lunch kanske inte var så bra utan att det kanske uppstått vissa gaser i magen...om ni förstår min poäng?) 

Förlåt för att min humor kanske inte är den bästa just idag, men ni får ha överseende med det!

Köpte en väska till mamma som jag egentligen vill ha själv kom jag på i samma sekund som jag köpte den, men å andra sidan är det bra att den finns i Stockholm så att jag kan låna den när jag kommer hem och hälsar på. =)

Jag sitter just nu och funderar på vad jag ska äta för middag idag, jag har en ovanligt hög energinivå just denna kväll. Jag brukar inte ha det men idag är det super speed. Jag vet dock inte vad jag är sugen på för mat, och utbudet här gör inte saken lättare ska jag säga. Har suttit och funderat sen kl.18.00 på vad jag vill ha och klockan är nu 20.21 och jag vet fortfarande inte... Jag tror att slumpen får avgöra, jag går utanför dörren och ser vart mina fötter tar mig. Spännande...

Ladies and gentleman, it's time for food...



Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0