Back in business

Med en veckas uppehåll igen har jag nu valt att tillbringa lite tid framför datorn och ge er en uppdatering om vad som hänt senaste tiden.

Senast jag skrev var sista kvällen i Båstad som slutade i succé. Bilresan hem gick bra, jag var pigg och satt och pratade hela vägen för att hålla Elina och Sofia vakna. Hela båstadresan var så lyckad som en resa kan bli. Vi fick se tennis, riktigt bra fest, kul sällskap, bra väder allt var bara kul helt enkelt.

 

När vi kom hem åkte jag direkt vidare hem till Debbie och vi tittade på film och hade myskväll. Hennes lägenhet är så himla mysig. Dagen därpå åkte vi iväg och gymmade vilket ledde till att jag hade träningsverk i flera dagar.
På måndagskvällen åkte jag med pappa ut till Ingarö och vi hade en mysig kväll på bryggan med solnedgång. Sofia kom ut dan efter och stannade i några dagar. Vi paddlade kajak, åkte och tog fördrink i Strömma, solning och pickninck på bryggan osv. Väldigt härlig vistelse i skärgården måste jag säga.

  

Jag, Peter och mamma hade en mysig middag på restaurang Långa Raden här om dagen också. Riktigt bra mat till bra priser, d.v.s. jag rekomenderar ett besök för den som söker efter en trevlig restaurang.

 

Igår lördag hade vi fin släktlunch och middag som var riktigt härligt. Vi hade soligt och fint enda fram tills vi skulle åka iväg för att hämta vår stora båt, då det plötsligt kom ett stort skyfall. Jag och pappa hade precis tagit ned kapellet på båten och insåg att det vara bara att ta upp det igen... Detta scenario kallar vi "Svensk sommar"...
Vi hann dessutom bara starta motorn på stora båten innan vi insåg att den inte hade tillräckligt med bensin för att köras tillbaka till landstället och ingen av oss hade tagit med plånboken så det vara bara att säga hej och hej då till båten och åka tillbaka. =)

 
 

Jag har även hunnit med att äta en mysig middag men Emma som jag inte träffat på länge och Jessica och jag lyckades möta upp för en drinkkväll på söder.
I morgon har min käraste Anna avskedsmiddag och även om jag vet att tiden går så himla fort känns det tråkigt att veta att jag inte kommer att träffa henne på ett halvår då hon ska plugga i USA.

Jaja, det var en liten uppdatering från senaste veckan. På torsdag åker jag äääääääntligen ner till frankrike för att verkligen bara ha semster och ta det lugnt. Ska dock fösöka vara bättre på att uppdatera här fram tills dess.
 Nu ska jag sova lite och förhoppningsvis också få till ett besök hos frisören i morgon.

Sov gott,
Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0