I'm back...

Nu är jag tillbaka i Sverige och min hemstad kära Stockholm. Efter en lååång resa hem med ett stopp i Amsterdam kom jag hem runt 1 i natt. Det kändes mycket jobbigare att åka hem än vad jag trodde faktiskt, allt hade precis börjat bli rutiner och alla nya vänner blev en vana att prata med varje dag. Well well, jag kommer väl att åka tillbaka antar jag.

Jag är redan trött på detta land och kan knappt bärga mig på att få lämna landet igen. Det positiva är dock att jag snart ska få träffa mina kära vänner Sofia och Debbie vilket kommer förgylla min dag. 
Sen till helgen när det är dags för min och Peters sommarfest kommer jag få träffa ännu fler av mina favoriter, så det är ju inte helt fel att vara hemma. 

  

Jag ska snart åka iväg och handla lite inför helgen, sen blir det checka in my BFF's nya crib. Hennes nya lägenhet i Skarpnäck ska tydligen vara en riktigt "keeper".

Jag har inte så mycket koll på hur mitt schema ser ut för de kommande dagarna vilket känns konstigt, jag är hemma i Sthlm utan planer...Detta har aldrig hänt förut!!! Men det kanske är bra, jag kan använda min spontanitet och göra vad jag vill =).

Gucci blev glad att se mig igen, dock råkade hon ramla i badkaret idag så det blev panik och smart som hon är hoppade hon direkt i sin sandlåda vilket bidrog med att vi fick sand över allt...bra jobbat Gucci!

Time for shopping, later.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0