Jetlag...again!

Det här med jetlag kan ju vara något av det mest irriterande, ever! 
Jag gick och la mig runt 9 igår kväll, och jag vaknade halv 6 i morse. Vad gör man så tidigt på morgonen när ingen annan är vaken och det finns ingen att prata med? Facebook! Jag har pratat med alla från Shanghai eftersom det är rätt tid för dom att hänga på facebook. Där har vi en bra sak med att ha internationella vänner :D

Så kul har min morgon varit... Jag har bara suttit och längtat tillbaka :P

Så här såg en del av Shanghai ut kvällstid:


Pudong har de högsta och några av de häftigaste byggnaderna jag någonsin sett.


Det värsta med idag är att jag inte har en blekaste aning om vad jag ska göra. Jag kanske åker ut till landet på Ingarö en sväng och hänger med pappsen. Kan vara ganska skönt med skärgårdsliv, båt och middag på bryggan. Däremot hade det varit bra om min kära bror kunde följa med så vi kunde ta bilen, buss känns inte överdrivet exalterande. 
Annars vet jag inte vad jag ska göra...?? 

Well well, time will tell, nu ska jag äta lite jordgubbar och hoppas på att resten av Stockholms befolkning vaknar till liv snart.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0