Living the dream

Sorry sorry för otroligt dålig uppdatering men tillgången till internet är väldigt begränsad denna tid på året. Att spendera tid på landställena är underbart men att berätta för människor via internet om vad som händer är inte lika lätt.

Nu sitter jag har hemma och ska snart iväg och fixa ett bankärende och sedan köpa mat. Jag har hittat en grym kokbok som låg på Husarö som jag tog lite recept ifrån och tro det eller ej men jag ska laga mat till Peter och mig i kväll =).
After my brilliant dinner ska vi iväg på Britney koncerten, niiice.

Under helgen hade jag min stora sommarfest på Husarö som blev otroligt lyckad i mina ögon. Perfekt väder varje dag och ännu bättre sällskap för att förgylla tiden. TACK ALLIHOPPA för DEN perfekta helgen!!!!!
Jag, Peter och Sofia kom hem igår eftermiddag och hade en jätte mysig resa in i solskenet och sedan lite häng på nybrokajen med lite godisremmar för att sedan ta färjan hem till sjöstaden.

Jag kom hem och droppade grejerna, pratade lite outfits som vi ska ta med oss till båstad som vi åker till imorgon. Sen kom mamma hem och vi åkte direkt iväg till kära Råsunda för att se Aik - Göteborg där i vann med 1-0 vilket var sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt skönt.
Efter det åkte jag iväg till Fahlander och sa grattis till Sophia som fyllde 25 igår. Vi tog oss sedan vidare till mälarhöjden till ett jätte fint hus där gott vin serverades och mysigt sällskap.

Detta blev nu en snabb catch up på vad som hänt senaste dagarna och summeringen blir:
Stockholm på sommaren är Oslagbart!!!




Later folks,

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0