Packing...............

OMG, säger jag bara!

Att packa är verkligen det mest uttråkande man kan göra...
Idag har jag bara packat och packat och det känns inte ens som jag kommer någonstans. Alla prylar bara ligger överallt och jag vet inte vart jag ska lägga dom. 

Igår kväll åkte jag iväg i ovädret till och mötte min kompis Jingjing på ett charity event för en nyöppnad butik. Man kunde köpa choklad och så gick pengarna till "make a wish" fonden. Det bjöds på underhållning, chokladmartini, cupcakes med mer. Vi gick sedan vidare till ett annat event där det skulle bjudas på fashion show och en stor kinesisk popsångeska var på ingång. När vi gick in var jag den enda blonda tjejen och västerländska tjejen för den delen så alla små fans som stod utanför stället och väntade med kamerorna på den stora popstjärnan började ta bilder på mig och trodde antagligen att jag var någon kändis vilket kändes lite konstigt. Samma process upprepades även när jag gick ut från stället...men men det är alltid kul att bli behandlad som en vip utan att vara det. =)



I kväll ska jag äta middag med Irena, Tomasz, Jing och Malcom. Jag ska bara försöka hinna packa klart och fixa presenter till dem så jag måste skynda mig lite nu, annars blir det knas.'



Have a nice day friends,

Toooooooooodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0