090616

Idag har jag en kortare dag i skolan for att Irena ska ivag pa mote for hennes sommarundervisning. Jag passar da pa att gora lite turistiga saker. Om cirka en timme ska jag ivag till ett stalle som heter Yuyang Gardens. Jag vet inte overdrivet mycket om det just nu, men det ska tydligen vara jatte fint.

Igar efter jobbet akte jag inte hem pa en gang utan gick pa en av de stora gatorna i Shanghai, Nanjing Road! Massivt med manniskor standigt, nastan oavsett vilken tid pa dygnet det ar. Jag var sa otroligt sugen pa sashimi eller sushi sa jag gav mig inte forran jag hittade ett stalle som visade sig vara helt underbart. Billigt och supergott!

Jag strosade aven omkring i massa gallerior eftersom de har minst en miljon utan att overdriva snarare tvartom! Tank er Harrods ganger 8 i storlek och de ligger med minst 50 meters avstand mellan varandra. Dock ar det ganska dyrt pa de flesta men kul att titta.

Har fler bilder som jag ska lagga upp fixar det sa fort jag kan =).

Nu borjar snart nasta lektion, vi hors.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0