090617

Onsdag och endast tva dagar till midsommarfest. Pa fredag ska namligen Tomasz och Irena ha midsommarfest. Igar akte jag som sagt tidigare fran skolan for att se Yuyan Gardens. Det var svart att hitta forst da taxichufforen antagligen var sa trott pa mig for att min mobil ringde hela tiden under den en och en halv timmes langa resan fran skolan till stan pga trafik. Sa han slappte av mig way too soon. Utan en blekaste aning om hur stallet skulle se ut gick jag omkring och letade efter stallet men fick tillslut fraga en forsaljare om vagen. Hon var snall och gick med mig, jag fick dock sta ut med ett flertal forsok att bli nerdragen i kallare for att hon ville salja saker till mig.

Nar jag val kom fram var det ett jatte fint stalle. Troligtvis det enda stallet i Shanghai som ar lite tystare och man kunde faktiskt hora fagelkvitter, det mina vanner hander inte ofta har.
Jag fortsatte sedan mina aventyr och vandrade omkring i omradet bland massa klassiska kinabyggnader och blev omringad av forsaljare, det ar inte alltid latt att vara ensam ibland dessa typer.

Nar jag kom hem var jag sa trott att jag gick och la mig vid 7 och sov konstant till 5 imorse da jag anda maste ga upp pa mornarna. Skont att fa den somnen ska jag saga!

Ikvall vet jag inte riktigt vad jag ska gora. Min kompis Justin jobbar pa en bar ikvall, sa jag kanske far for mig att aka dit och saga hej men vi far se. Annars blir det nog order in some food och dvd night...time will tell!

Nu ska jag ga och titta pa en sangtavling de har idag =D

Toodles!

Kommentarer
Postat av: sanna

Fina bilder och allt verkar gå bra för dig! Hoppas att du får en trevlig midsommar:)

2009-06-18 @ 00:36:35
URL: http://sannaohrn.blogg.se/
Postat av: Maddie

Tack sweetie! Hoppas du ocksa far en toppen midsommar =) Miss u!

2009-06-18 @ 06:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0