Double BBQ

Ni Hao!

Torsdag ar det idag och jag sitter i klassrummet och vantar pa att denna arbetsdag ska ta slut. Alla larare har mote just nu, det verkar dock som det kommer dock applader fran aulan var 20:onde sekund sa jag misstanker att det ar ganska avslappnat mote idag.

Hur som helst, nar motet ar klart ska skolan forvandlas till BBQ och det ska bli avslutning for alla larare. Jag som tillfallig assistent far sjalvklart vara med =).

Igar efter jobbet akte vi hem till Irena en snabbis och droppade av vaskorna med skolbocker som hon ska ta med sig har ifran. Vi gick sedan en promenad till restaurangen vi skulle ata pa, forsta gangen vi gick och det var behaglig temperatur. Vi at pa en australiensisk bbq restaurang. Det var precis som att vara tillbaka i australien, i liked it!!!

Var van JingJing kom ocksa med vilket var kul. Sen helt plotsligt kom en annan kompis Malcom fran ingenstans och ville ocksa vara i sin hem miljo da han ar fran Australien.

Ja ja, nu borjar matfesten har sa jag maste kila.
Nya bilder finns pa resdagboken hann inte lagga upp fler nu men det finns nagra nya sa titta pa dom sa kommer det mer nar jag har tid.



Take care,

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0