Finally Over!!

Nu, ÄNTLIGEN är det över. B- uppsatsen lämnas in i morgon för sista gången, hoppas vi. Det har varit så stressigt att jag inte vet mitt namn längre och i morgon lämnar jag Umeå för ett sommar break. 

Det ska bli otroligt skönt att byta miljö för ett tag och tänka på annat än skolan. Snart kommer Peter över också och vi ska äta sista middagen i Umeå på tre månader vilket delvis känns fantastiskt skönt men också lite sorgligt eftersom detta ändå är vårt hem. 

Men men, nu måste jag fortsätta packa och städa. Kommer bli en lång kväll idag det vill jag lova, jag har hur mycket som helst som ska ner till sthlm på ngt sätt. Plus detta har Gucci resfeber och hon kan inte bestämma sig vilka leksaker hon vill ha med eftersom hon gömmer dem under soffan hela tiden.

Hon ser mer ut så här hela tiden:
 

Hörs sen,


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0