Glad sommar vänner!

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en blåsig flygtur. Gucci hade lagom mycket åsikter om åkturen, det blev mycket mjauade. Jag sitter nu o väntar på mamma som är och köper sushi och på Debbie som ska komma och göra oss sällskap.

Igår var jag hos Linn och sa grattis till henne som fyllde 25. Det blev även sista gången hela gänget var samlat för detta läsår. Jag hoppas alla får en underbar sommar och detta inlägg är tillängnat mina underbara vänner i Umeå.




Amanda, Magda, Hanna, Sophia, Sanna, Julia, Linn, Karin, Viktor, Christian och Jocke - Tack för ett sjukt roligt år på MVK i Umeå. Men bättre ska det bli till hösten =D


Nu: Sushi...

Toodles!


Kommentarer
Postat av: Linn

24 madde, jag fyllde 24, mycket viktig information.Hoppas du får det bra i Shanghai

2009-06-10 @ 22:02:52
Postat av: Maddie

OMG haha sorry Linn :D:D:D Men du blir 25 nästa år i alla fall :P

2009-06-12 @ 12:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0