Icke existerande koncentration

Idag har jag och Julia gjort allt vi kunnat för att försöka koncentrera oss på att läsa uppsatser till seminariet i  morgon och det har väl gått sådär. Mina tankar flyger omkring som en irriterad geting vilket har gjort att min dag med plugg inte är slut ännu.
Jag har just nu ett litet brejk för att skriva sammanfattningen om konferensen till "Sida". 

Det var länge sen jag hade så mycket i tankarna som jag har nu, allt som ska packas till sommaren och planeras. Jag måste sommarstänga lägenheten och komma ihåg att stänga av allt osv osv osv. 

Jag har dock fortfarande ett glädjerus från den underbara helgen. På bilden nedan kan vi se när vi helt plötsligt blev hejaklack åt ett brännbollslag och två minuter senare var vi med i tidningen :D



Love you guys! :D:D:D



Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0