Jetlag, jetlag, jetlag...

Jag sitter pa jobbet nu och har lunch. Jag har aldrig varit sa trott som jag ar idag. Det blev en valdigt lang dag igar med jobba hela dagen och sedan bjod Tomasz och hans fru Irena mig pa middag. Mitt internet hemma i lagenheten fungerar inte helt korrekt vilket innebar att jag inte kan blogga darifran just nu och jag kan darmed inte heller lagga upp nagra bilder.

Jag ska forsoka fa problemet atgardat men vet inte hur det kommer ga. Vi har workshop har pa jobbet idag med en forelasare som bott i Sverige i 20 ar. Det ar mycket nya begrepp och svart sprak men valdigt intressant. Efter jobbet idag har jag forst planer pa att folja med Tomasz och Irena for att simma, men jag tror jag aker hem istallet for att ga o lagga mig tidigt ikvall.

Jag hor av mig snart igen, tills dess ha det bra.


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0