Last week

Nu ar det sista veckan for mig i Kina, vilket kanns lite trakigt. Tiden har gatt sa himla fort, som den alltid gor i och for sig.
Jag ar nu tillbaka pa Luna efter tva intensiva och jatte roliga veckor pa British International School. Har pa kontoret ar allt som vanligt, tyst och lugnt. Jag ska snart satta mig i ett litet mote med Tomasz da jag har lite drygt 70 fragor till  honom om Lunas utveckling. Senare idag har jag inga planer, jag ska nog ga hem och se over min packning lite, jag misstanker namligen att det kan bli lite problem nar jag ska aka hem da jag hade overvikt pa vagen hit.

Annars hade jag en bra helg. I fredags var jag med Irena och de kinesiska lararna pa kareoke pa eftermiddagen. Det var avslutning for hela skolan sa vi slutade runt 12. Sa det var full fart pa kareoken och kineserna var galna. Efter det gick jag och Irena hem till henne i regnet en svang for att sedan mota upp Marta pa Glamour Bar. Mitt favoritstalle i Shanghai so far kan jag saga. Helt underbart stalle!!! Jing och en till kompis kom sedan dit ocksa, det var bade skratt och tarar da de spelade Michael Jackson och Jing brast ut i tarar =).

Lordagen bestod av lite shopping och fika med Irena och Marta. Sedan en filmkvall och tidig sanggang. Sondagen var ocksa lugn, film och promenad.

Nu ska jag jobba lite, hoppas Sverige bjuder pa sommarvader at er.


Toodles!

Kommentarer
Postat av: debbie

men raraste!! Hahah du behöver ju inte oroa dig för övervikt... vi vet ju båda två mkt väl hur man löser problemet ;) synd bara att jag inte är där så vi kan garva åt saken :P

ses snart!! :D

XXXXX

2009-06-29 @ 08:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0