Small people, Big city

Äntligen är jag framme!!!!

Efter en två timmars flygresa till Amsterdam, lite tidsfördriv på flygplatsen och en ytterligare flygresa på 10 timmar slutade jag upp i Shanghai. Sista flygresan var inte lika trevlig som jag hade hoppats på då jag aldrig varit med om så trånga platser. Bredvid mig hade jag sömntutan från Kina och ryska maffian, det var därmed inte läge att gå upp och sträcka på benen lite då och då. Jag försökte dock göra det bästa av situationen:



Hur som helst när jag kom fram möttes jag av supergulliga Natalie som jobbar på Luna där jag ska jobba. Hon tog mig till lägenheten för att sedan gå ut och äta lunch. Det var dock konstig känsla att äta biff med ris och annan kinamat då klockan var 6 på morgonen för mig och jag som sällan ens kan äta frukost. Jag kämpade i mig lite mat i alla fall och sedan gick vi på en lång promenad. Det var en helt otrolig känsla att bara gå omkring och titta på alla skyskrapor och designen på alla hus. Galet!

I morgon ska jag till kontoret första gången, vi får se hur det går. Det verkar som ett trevligt gäng som jobbar där i alla fall vilket känns kul.

Dagens:
Det känns jätte spännande att äntligen vara här, trots det går dagens roligaste fakta till min vän Sanna från Boden som berättade följande:
Efter en konsert med Bruce Springsteen och 33 000 åskådare konstaterade hon att alla bodens invånare skulle få plats på en och samma arena och fortfarande ha 4000 platser kvar att fylla ut :D 

Nu ska jag sova men håller er uppdaterade,


Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0