Still some internetproblems

Nu sitter jag pa jobbet och har lunch, idag igen. Lunchen hamtas fran nagot stalle precis i narheten och ja, det ar lite annorlunda men det brukar slinka ned anda. Det ser ganska ackligt ut om jag ska vara arlig, men tittar man inte sa smakar det anda ganska bra.

Igar regnade det hela dagen har och det var helt dimmigt. Man sag upp till 30 meter ungefar sen var det bara vitt. Jag gick fran jobbet vid halv 7, tog en liten promenad runt kvarteret for att stota pa en dvd affar. Tomasz och Irena hade berattat om den sa jag kopte 2 filmer for ungefar 20 kr.

Dagen innan hade jag ocksa fatt en hel bunt med filmer som Irena inte ville ha langre sa jag ager numera 25 dvd filmer till. Nar jag kom hem efter jobber satte jag pa en film och lagade mat, som smakade riktigt illa. Denna gang inte pa grund av mig utan pa ravarorna. Att kopa vasterlands mat ar for det forsta jatte dyrt och for det andra smakar den konstigt.

Jag var valdigt trott sa jag gick och lade mig ganska tidigt. Ar fortfarande valdigt trott, mornarna ar varst da jetlagen ar jobbigast pa morgonen. Jag hoppas att det ska ga over snart.

Har som sagt fortfarande lite krangel med internet pa rummet, men lite bilder kommer sa fort jag fatt igang det...om jag nu far det!
Efter jobbet idag ska jag och Irena mota en av hennes kompisar fran Norge. Vi ska fika lite och ja umgas =). Det ska bli trevligt.

Nu ska jag jobba vidare, ha en bra dag.

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0