The Perfect Day

Igår hade jag en nästan helt perfekt dag!

På förmiddagen gick jag runt i mina kvarter och tittade i butiker och små shoppade lite. Var egentligen på jakt efter hårspray men köpte allt utom hårspray. Nä, men jag lyckades hitta en jätte gullig butik med massa små söta klänningar så jag köpte en mörkblå/grå sidenklänning. Sen lyckades jag komma över en t-shirt också. 

Jag gick sedan och köpte lite lunch och åt hemma, svalkade mig lite i ac på grund av värme runt 35-40 grader....varmt!!!

Kl.14.00 mötte jag Irena för att fortsätta shoppingturen och vi gick till en inomusmarknad som hade HUR MYCKET SOM HELST!!!!!!!! Seriöst, jag var i chocktillstånd för några minuter där. Vi kom igång med lite shopping i alla fall, jag kom över ett par super snygga skor och en väska för bra priser.

Efter shoppingen åkte vi direkt till ett spa vid namn "dragon fly" där vi gjorde manikyr. Efter det gick jag ut med perfekta naglar och hoppade in i taxi igen för att åka hem och byta om. 
Jag mötte Irena och hennes kompis Jing för middag kl 7, som blev en super kul middag. Efter var det vidare igen på ett poolparty som var födelsedagsfest för Meetch. Han hade sedan hyrt en buss som tog oss till en pub där festen fortsatte hela natten lång. 

Sammanfattningsvis var i princip allt perfekt igår =) en riktigt kul dag!

Idag har jag haft en lugn dag som verkligen var väl behövd efter en riktigt intensiv vecka. Jag har haft ett dvd-maraton och tittat på andra säsongen av "Lipstick Jungle". Jag gick sedan en lång promenad och hittade sen en kinesisk foodcourt som hade massa konstiga saker. Jag lyckades peka mig till en maträtt och lyckades inte äta ens en fjärdedel av maten för det var så mycket. Well well, thats it for now i guess... skriver mer snart =)



Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0