Transformers

Jag vet inte vad som har hänt med mig under denna kina vistelse, förra veckan gick jag och såg Terminator och igår ändrade jag mina planer och gick på bio igen och denna gång såg jag Transformers. Jag bör väl i och för sig säga att det inte var mina val av filmer. För det första finns det typ bara 3 filmer som går på bion och sen så var det bara Justin som ville gå, men i alla fall. Jag gillade dock Transformers mer än Terminator då filmen igår faktiskt innehöll lite humor. Jag förstod även handlingen vilket jag absolut inte gjorde förra veckan. 

Nu ska jag kila iväg till jobbet. Efter jobbet idag ska jag troligtvis med Irena och Tomasz och simma lite. Måste bara hitta ett par tofflor då det inte verkar som att det är samma standard på simhallarna här som i Svealand.

 
Have a nice night of sleep,

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0