Welcome Miss Madeleine

Nu sitter jag pa British International School i Shanghai och varit med pa lektioner under dagen. Det har varit barn fran 6 ars alder till 13 ar. Jag har haft en valdigt rolig dag faktiskt, barnen har varit valdigt gulliga. Varje klass har borjat med Good morning Mrs Kowalski and welcome Miss Madeleine.

De har sedan fatt presentera sig sjalva och stalla fragor till mig. Alla var blyga i borjan men efter en kort stund urartade fragestallningen i varje klass =).
Sista klassen vi hade idag var anda klassare, de var jatte sma och vi skulle ha test. Jag gick runt och hjalpte till for de som hade fragor och det var en mini liten kille pa 6 ar som fragade mig om hjalp pa varje fraga, haha hur gulligt som helst.

Ikvall ska jag nog inte gora nagot speciellt, blir nog en lugn kvall. Fick valdigt lite somn i natt pa grund av bygget som sker utanfor mig dygnet runt. Det renoveras i varje kvarter till expo utstallningen som de ska om mindre an ett ar. Sa Shanghai ar pa totalrenovering. Jag har tagit lite bilder pa klassrummet som jag forsoker lagga ut sen pa resdagboken, ska dock ta mer foton da barnen ar med ocksa =).


Om ni vill titta lite pa hur skolan ser ut ar hemsidan foljande:
www.bisspuxi.com



Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0